Tydzień 10: Kapie, kropi, mży
Tydzień 11: Dbamy o zdrowie
Tydzień 12: Opiekujemy się zwierzętami
Tydzień 13: Tutaj rosły paprocie
Umiejętności dziecka:
-bawi się zgodnie z innymi
– precyzyjnie rysuje szlaczki
-zna znak graficzny litery „y”
-dokonuje analizy słuchowo-wzrokowej prostych wyrazów
-jest sprawne ruchowo
-słucha ze zrozumieniem opowiadania
-wycina po linii prostej o owalnej
-jest zręczne
-czyta wyrazy, pisze po śladzie
-tańczy z wykorzystaniem parasolki
-eksperymentuje z użyciem wody i różnych przedmiotów
-zna właściwości wody
– maluje farbami akwarelowymi
-zna oznaki jesieni
– umie prowadzić kalendarz pogody
-potrafi powiedzieć jak powstaje deszcz
-powtarza rymowankę
-bawi się zgodnie z innymi
-wie, jakie przedmioty pływają a jakie toną
-rozwiązuje zagadki
-wykonuje instrument z różnych materiałów,
-potrafi zinstrumentować wiersz
-samodzielnie wykonuje instrument
-tworzy muzykę
-posługuje się symbolami i wie, co one oznaczają
-zna dni tygodnia
-liczy w dowolnym zakresie
-rozpoznaje rodzaje deszczu
-precyzyjnie rysuje szlaczki
-zna znak graficzny cyfry i liczby 0
-pisze cyfrę 0 po śladzie
-rozumie informacje zawarte w prognozie pogody
-wypełnia kontur parasola plasteliną
-słucha bajki ze zrozumieniem
-wypowiada się pełnym zdaniem
-dokonuje analizy i syntezy słuchowo-wzrokowej wyrazów
-projektuje pracę plastyczną
– buduje kilkuzdaniową wypowiedź na dany temat
-umie zatańczyć prosty układ taneczny z użyciem wstążki i parasolki
-formułuje wnioski na podstawie obserwacji
-potrafi złożyć formę z papieru wg instrukcji
-kreśli precyzyjnie znaki
-potrafi łączyć przyczynę ze skutkiem
-aktywnie bierze udział w zabawie
-wystukuje rytmicznie rytm
-zna znak graficzny litery k,K
-dokonuje analizy i syntezy wyrazów
-próbuje czytać
-zna zabawy swoich dziadków
-wie co szkodzi, a co pomaga utrzymać dobre zdrowie
-chętnie pisze po śladzie
-potrafi zorganizować bezpieczne zabawy
-pamięta o pracy domowej
-wymyśla różne historie
-rysuje wg własnej wyobraźni
-wypowiada się na określony temat
-dokonuje analizy wyrazów