Jadłospis od 12 listopada do 22 listopada 2019

od 28 października do 1 listopada 2019 r.

ŚNIADANIE:
OBIAD: 
PODWIECZOREK: 

 

ŚNIADANIE: chleb z masłem (1,7), grzana kiełbasa, keczup, herbata owocowa, banan
OBIAD:
zupa fasolowa z kiełbasą (9), kopytka na słodko (3), marchewka, kompot wieloowocowy
PODWIECZOREK: mus owocowy, ciastka owsiane (1)

ŚNIADANIE: wek z masłem (1,7), jajko, pomidor (3), kakao (7), mandarynka 
OBIAD:
krem z zielonego groszku z grzankami (7,9), makaron (1,3), sos boloński z mięsem mielonym, kompot wieloowocowy
PODWIECZOREK: biszkopt z galaretką i owocami (1,3), herbatka

 

ŚNIADANIE:  bułka maślana  z masłem (1,7), dżem lub miód, herbata z cytryną, gruszka
OBIAD: rosół z makaronem (1,3,9), ziemniaki (7), kotlet drobiowy w płatkach kukurydzianych (1,3), sałatka z ogórka zielonego i koperku, kompot wieloowocowy
PODWIECZOREK: budyń z sosem truskawkowym (7)

ŚNIADANIE:  chleb słonecznikowy z masłem (1,7), ser żółty, ogórek zielony (7), herbata z miodem, jabłko
OBIAD: zupa pomidorowa z ryżem (7,9), ziemniaki, paluszki rybne (1,3,4), surówka z kapusty włoskiej, marchewki i papryki, kompot wieloowocowy
PODWIECZOREK: 
koktajl malinowy (7), chrupki kukurydziane

 

 

 

od 18 listopada do 22 listopada 2019 r.

ŚNIADANIE:  wek z masłem (1,7), pasta rybna, rzodkiewka (3,4), herbata z cytryną, gruszka
OBIAD: rosół z lanym ciastem i kaszą manną (3,9), ziemniaki (7), mięso wieprzowe gotowane, marchewka z groszkiem (1), kompot wieloowocowy
PODWIECZOREK:  płatki kukurydziane z mlekiem (7)

ŚNIADANIE:  chleb orkiszowy z masłem (1,7), jajecznica ze szczypiorkiem (3), herbata owocowa, banan
OBIAD: zupa z zielonego ogórka (7,9), ryż, pieczeń drobiowa, sos, kapusta niebieska gotowana, kompot wieloowocowy 
PODWIECZOREK: drożdżówka z budyniem, woda z cytryną

ŚNIADANIE:  bułka z masłem (1,7,11), szynka drobiowa, sałata lodowa, papryka, kakao (7), mandarynka
OBIAD:
żurek z kiełbasą (7), racuchy z jabłkiem (1,3,7), marchewka, kompot wieloowocowy
PODWIECZOREK:  kanapka z serkiem almette i papryką (1,7), herbata

Czwartek, 21 listopada

ŚNIADANIE: chleb z masłem (1,7,11), pasztet kremowy, rzodkiewka,herbata z miodem, jabłko
OBIAD:  krem marchewkowy z grzankami (7,9), kasza bulgur, gulasz wołowy (1), ogórek kiszony, kompot wieloowocowy
PODWIECZOREK: wafle ryżowe z konfiturą, woda z cytryną

 

ŚNIADANIE: chleb graham z masłem (1,7), serek homogenizowany (7), bawarka (7), mandarynka
OBIAD: zupa koperkowa z ryżem (7,9), ziemniaki (7), filet z miruny (4), surówka z kapusty pekińskiej, marchewki i ogórka zielonego, kompot wieloowocowy
PODWIECZOREK: galaretka z owocami