Jadłospis od 16 września do 27 września 2019

od 16 września do 20 września 2019 r.

ŚNIADANIE: chleb z masłem (1,7), pasta jajeczna, ogórek zielony, herbata z cytryną, winogrono
OBIAD: rosół z makaronem (1,3,9), ziemniaki (7), mięso wieprzowe gotowane, surówka z kiszonej kapusty i marchewki, kompot wieloowocowy
PODWIECZOREK:
serek homogenizowany (7)

 

ŚNIADANIE: rogal z masłem (1,7), ser żółty, pomidor (7), kakao (7), nektarynki 
OBIAD:
krem z zielonego groszku z grzankami (7,9), makaron (1,3), potrawka z kurczaka, papryki i pieczarek, jabłko, kompot wieloowocowy
PODWIECZOREK: deser ptasie mleczko (7)

ŚNIADANIE: wek z masłem (1,7), grzana kiełbasa, keczup, herbata owocowa, arbuz
OBIAD:
żurek z kiełbasą (7), ryż na mleku z jabłkiem i cynamonem (7), marchewka, kompot wieloowocowy
PODWIECZOREK: wafle z kremem owocowym, woda z cytryną

ŚNIADANIE:  chleb słonecznikowy z masłem (1,7), ), pasztet kremowy i rzodkiewka, herbata z miodem, banan
OBIAD: zupa krupnik zabielany (1,7,9), ziemniaki (7), kotlet drobiowy w sezamie (1,3,11), sałatka z ogórka zielonego , kompot wieloowocowy
PODWIECZOREK: babka marmurkowa, mleko (7)

ŚNIADANIE:  bułka z masłem (1,7), pasta z tuńczyka i papryka (3,4), herbata, brzoskwinie OBIAD: zupa pomidorowa z ryżem (7,9), ziemniaki (7), omlet z jajka (3,7), surówka z kapusty białej i koperku, kompot wieloowocowy
PODWIECZOREK: kisiel, herbatniki

 

 

od 23 września do 27 września 2019 r.

ŚNIADANIE:  chleb graham z masłem (1,7), polędwica sopocka i sałata zielona, kakao (7), arbuz
OBIAD: zupa fasolowa z kiełbasą (9), pierogi z serem i malinami (1,3,7), kompot wieloowocowy
PODWIECZOREK:  banan, ciastka owsiane

ŚNIADANIE:  wek z masłem (1,7), twaróg z rzodkiewką i szczypiorkiem (7), herbata owocowa, jabłko
OBIAD: rosół z ryżem (9), ziemniaki (7), kotlet mielony wieprzowo-wołowy (3),
marchewka z groszkiem, kompot wieloowocowy 
PODWIECZOREK: budyń z sosem truskawkowym (7)

ŚNIADANIE:  bułka maślana z masłem (1,7), dżem lub miód, kakao (7), nektarynki
OBIAD:
zupa szpinakowa (3), kasza bulgur, pieczeń z schabu, sos, kapusta niebieska gotowana, kompot wieloowocowy
PODWIECZOREK:  mufinka, woda z cytryną

Czwartek, 26 września

ŚNIADANIE: bułka ziarnista z masłem (1,7,11), pasta mięsna, rzodkiewka (3), herbata z miodem, winogrono
OBIAD:  zupa pieczarkowa z makaronem (1,3,7,9), ryż, sos, pałka z kurczaka, surówka z kapusty pekińskiej, marchewki i ogórka zielonego, kompot wieloowocowy
PODWIECZOREK:  galaretka z owocami

ŚNIADANIE: chleb orkiszowy z masłem (1,7), jajecznica (3), herbata, morele
OBIAD: krem cebulowy z grzankami (7,9), ziemniaki (7), kostka z mintaja (1,3,4), warzywka z wody (kalafior, brokuł, fasolka szparagowa, marchewka), kompot wieloowocowy
PODWIECZOREK: koktajl malinowy (7), biszkopty